2011年7月11日 星期一

《辛辣人妻》

呢幾日發生好多事....


 


星期六下午, 同mpp又去左我地成日出沒既地方 --- 大會堂, 今次我地睇 《辛辣人妻》!


 


MyPhoto.jpg


 


詳情
Loft Stage x 梁榮忠 x 唐寧 x 王浩信
全新演繹經典浪漫溫情喜劇
Tony Award得獎舞台劇 New York首演達4年共1530場次 百老匯十大最長壽劇本

我叫你死佬,你叫我衰婆,咁先至叫做相愛?


 


小妹感想:


故事講述唐寧同王浩信相戀只有六日就結成夫婦, 可能因為夫婦欠缺了解, 因而引起誤解而鬧離婚... 而結局當然係happy ending啦!


 


呢套劇有梁榮忠做導演, 對白生鬼, 兩位主角仲做得好出色!  


 


已經睇過好幾套唐寧所演出既話劇, 但第一次睇王浩信做話劇, 無諗過佢會做得咁好, 當中有至成三至四個位, 觀眾因為佢既好戲而為佢拍掌!!


 


多謝mpp帶我去睇, 呢套咁好睇既話劇!!!


 


 


沒有留言:

張貼留言