2010年3月14日 星期日

白色情人節

上年既白色情人節好深刻, 因為小妹同mpp專程去到日本, 渡過左一個勁凍又難忘既白色情人節!!


 


今年去旅行既時間夾唔啱, 我地留係香港過.... 擒日mpp帶左我去左沙田馬場食buffet!!  人地話3月14日係男士回禮比女仔既日子... 可惜mpp無咁做, 小妹無禮物收都有少少down gar... 一粒糖都好吖......  不過, 最重要係mpp係我身邊 ^0^


 


擒日, 小妹一樣要經歷一個好白又好凍既白色情人節.... 皆因擒日又濕又大霧, 而且小妹呢排開始作病.... 加上馬會入面d冷氣鬼死咁凍...... no good呀!





 


我地之所以入馬場, 原因係mpp有一班舊同事, 每逢馬會有大賽事, 佢地都會一齊約埋入場.... 小妹唔係好識買馬, 永遠都係睇馬名而買..... 所以, 大多數我都會輸錢..... 擒日一樣無例外, mpp比我d錢輸哂...... 而最可惜既係, mpp都輸錢...... >.<


 


唉..... 學政府個宣傳口號 "賭錢等於將d錢倒入海"....


1 則留言:

  1. 那天我與舊同事都有入場看打呲,輸錢唯有當娛樂消遣費吧﹗
    我反而想知馬場內的buffet有沒有酒店級水準﹖
    [版主回覆03/29/2010 18:34:00]坦白講, 馬場入面既buffet無可能同酒店比.... 雖然味道可以, 不過食物選擇真係好少....

    回覆刪除