2010年3月10日 星期三

紅色力量

原定三月底泰國之旅, 小妹早於月初時忍痛賠錢唔去泰國, 而家泰國局勢越黎越緊張, 雖然罰左千幾蚊, 但係睇番轉頭, 小妹真係要大叫好彩, 兼且要讚讚自己醒目!!


 


事關我同mpp而家改左去日本睇櫻花, 雖然比起泰國貴左好多, 而且d YEN又勁高... 不過, 一分錢一分貨, 無得比較!! 最重要係我可以同mpp去賞櫻, 諗起同mpp一齊手拖手咁去睇櫻花雪, 真係好浪漫呢~~~


 


今年天氣暖, 日本d櫻花早開, 東京會係22/3開始開花, 所以三月廿幾號開始既機票, 早係三月初時已經差唔多full哂...... 好在我地決定得快, 係三月初已經即時hold左機位同酒店..... 如果唔係, 而家先去改行程, 肯定去唔成日本!!


 


講番泰國, 紅衫軍既力量真係唔講得笑..... 今次又唔知會攪幾耐喇... 唉.......... "side"哂我之前plan左好幾日既schedule .......


 





泰旅遊專家建議取消行程


(明報)2010年3月11日 星期四 12:40



泰國旅遊專家胡慧沖建議,前往曼谷的港人,最好取消行程,曼谷現時氣氛緊張,似山雨欲來。


胡慧沖表示,曼谷現時氣氛外馳內張,雖然沒有見到很多穿紅衣的人,但有軍人駐守重要地點。他指出,由於事件已有一段時間,似山雨欲來,旅客最好取消行程,現時氣氛較上次機場被封緊張得多。


 




保安局呼籲曼谷港人改行程


(明報)2010年3月11日 星期四 11:20



保安局首席助理秘書長羅應祺表示,逗留在曼谷的港人應考慮改變行程,並避免往示威區及人群聚集的地方。


羅應祺今早在電台節目中表示,政府提高曼谷的外遊警示至紅色,首要考慮是人身安全風險。他表示,有關警示沒有強制性,但希望提醒市民到曼谷旅遊的風險。


保安局昨把曼谷的外遊警示級別提升至第二級的紅色,是有制度以來的首次。旅遊業議會決定今日起至17日出發的曼谷團全部取消,目前有至少數百港人在曼谷,有旅行社表示正研究是否安排旅客提早返港。


1 則留言:

  1. 唔梗要啦!自身安全重要呀!
    [版主回覆03/15/2010 13:41:00]咁又係, 真係好彩去唔成, 去得成肯定擔心死我呀媽呀!!!

    回覆刪除