2009年11月18日 星期三

mpp生日蛋糕食譜

今日攞左一日假, 係屋企休息一天... 咁凍天氣stay係屋企, hea吓咁, 感覺真係好呀!!


 


講番mpp個生日蛋糕,  第一次做有蛋糕餡既birthday cake, 可算係膽粗粗!! (之前整過五個蛋糕, 全部都係cheese cake)!


 


有過一次用"全蛋法"做海綿蛋糕既經驗, 再加上睇吓人地既blog, 同埋問吓同事... 今次用左三個鐘, 成功做左呢個咁靚既蛋糕出黎, 真係好開心!!



 


材料同步驟唔算難, 原本"只要有恆心, 鐵柱磨成針"係真gar!!!


 


材料及做法:


1) 蛋糕


- 先用"全蛋法"做左一個6吋蛋糕 (詳細可以"click"呢度, 參考上次篇blog)


- 蛋糕倒扣放涼後, 切去表面層皮, 然後切開三片備用!




 


2) 脆餅底


- 材料: 朱古力脆脆60g, 黑朱古力35g


- 黑朱古力用熱水坐溶後, 混合朱古力脆脆, 然後舖在6吋餅模, 放入雪櫃雪1小時



 


3) 打起甜忌廉備用


4) 手指餅一包


5) 新鮮水果


 


 


雪好脆餅底後, 之後既過程都幾好玩!!


A) 脆餅底脫模後, 用刀塗上一層打好既cream, cream上面平均放上雜果 (我用左士多啤梨, 奇異果 同 芒果), 然後放上第一片蛋糕!


B) 之後重複以上步驟, 直致放上第三片蛋糕!


C) 在最面層(即第三片蛋糕上), 以及蛋糕周邊全部塗上忌廉!


D) 在蛋糕周邊圍上手指餅 (因為手指餅兩端圓圓地, 所以要切尾, 咁樣可以令手指餅企穩)


E) 圍好手指餅後, 可以舖上裝飾既水果, 再打上靚靚既絲帶, 攪掂!!



 


 


 


後話:


呢個膠盒好好用, 而且環保嘛, 唔使成日買紙盒!!



 


先係碟上試放水果擺位, 然後移放蛋糕面, 咁就萬無一失啦~~ (呢個芒果花都係比我試下試下咁試出黎gar, 哈哈~~)



 


睇吓, 切開蛋糕後, 一層忌廉一層蛋糕咁... 而且d cream上面又有雜果, 好好味呀!!! 我真係好有滿足感呢... yeah~~~



 


mpp見到蛋糕都好開心, 仲問我係咪買番黎, 哈哈~~ 最攪笑係佢話個芒果花好似我好鐘意食既"花之戀人".... 咦.... 睇睇吓又幾似喎....



 


 


 


2 則留言:

  1. 請問你個盒在那一處地方可買到
    [版主回覆10/06/2010 13:24:00]我係"二記"買呀, 你可以去睇睇!

    回覆刪除
  2. 請問用邊隻脆脆呢? 惠康有無得買?
    [版主回覆01/25/2013 12:45:37]d脆脆我係蛋糕材料專門店買現成的, 如果你係超市買, 可以買脆脆卷自己整碎.
    [版主回覆01/25/2013 12:45:21]d脆脆我係蛋糕材料專門店買現成的, 如果你係超市買, 可以買脆脆卷自己整碎.

    回覆刪除