2009年11月22日 星期日

同甘

同mpp一齊咁耐, 我成日都跟住佢... 佢去邊, 我去邊.... 佢睇嘜, 我睇嘜.... 佢食嘜, 我食嘜(多數啦~~ 哈哈).... 估唔到, 佢作病, 我都作病!!


 


話說上星期同mpp去酒店食完buffet兩日後, mpp肚痌要睇醫生, 見到佢個樣殘殘地.. 我都唔開心...


 


點知係星期六, 我開始肚痌... 返公個朝早痌左三次, 中午返到屋企好唔舒服, 瞓完個晏覺起身食完野食仲更加唔舒服.... 到左夜晚, 忍唔住衝左入廁所狂嘔.... 小妹都已經記唔起對上一次幾時嘔過, 應該至少有成廿年無嘔過.... 嘔個下好辛苦... 不過嘔完個心就無咁辛苦!


 


擒日痌左大半日, 好左而家無嘜事, 不過個人就好唔精神.... 如果今晚唔係約左d同事唱K.. 相信今日攞sick leave既機會好大....


 


Good health原來真係好重要!!


1 則留言:

  1. 唱K唔預我
    [版主回覆11/30/2009 13:23:00]我唔係day day都要返學咩??

    回覆刪除