2009年11月19日 星期四

多謝分享 ^0^

呢篇blog好想分享一下網絡既偉大...


 


一向無知既我, 自覺而家好多野都可以係網絡上面搵到答案... 特別係整餅, 從未上過任何烘焙課程既我, 萬想不到自己可以成功做出一個如此成功既蛋糕! 真係要多謝一d無私又肯同人分享既blog友們!!! 


 


今次整餅成功, 特別要鳴謝"韋太"... 我係you tube上搵到佢教人"如何平均將海棉蛋糕切開"既短片! 雖然唔識韋太, 但係都要同佢say THANK YOU, 多謝妳無私既分享!!!



 


BTW, 我屋企無轉盤, 所以我用左平底碟, 然後一手楂刀, 一手自轉個碟... 雖然有少少鈍鈍地咁... 不過一樣work gar~~~


1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除