2009年11月18日 星期三

MPP 慶生buffet夜

17/11 mpp生日當晚, 我地去左尖沙咀Holiday Inn食buffet!!


 


食之前, 我地緊係影番張相啦~~ 今年送左幾份生日禮物比佢, 其中一份就係mpp著緊個件冷衫, 配埋個superman頭...... mpp, 你好靚仔呀, 哈哈~~



 


Holiday Inn都有幾多野食, 地方夠大, 擺放出黎既野食好吸引!





 


 


我同mpp本身食量唔大, 不過, 每逄食buffet, 我地個肚皮同胃口都會突然變大, 因為d野食真係好吸引呀, 嘻嘻~~





 


除左buffet外, 酒店仲有一個menu, 當中有一d特色食品比客人任order!



 


我地就order左醉雞....



泰式蝦餅....



燒汁帶子....



同埋好滋補既蛋白燕窩喇!!



 


~~ 完 ~~


 


沒有留言:

張貼留言