2010年7月26日 星期一

又一年喇~~

同mpp又一年喇~~


 


今日小妹有小小唔舒服, mpp攞左假一早陪我睇醫生!! 雖然係咁, 不過絕對無損我地心情, 食完藥乖乖咁係屋企休息, 今晚我地會按原定計劃出街食飯, 慶祝我地拍拖紀念日!!


 


同mpp一齊真係好開心, 日子都感覺過得好快, 不經不覺同mpp已經拍左拖幾個年頭!! 感謝主, 我地仍然都keep住好sweet, 傻佬都keep住好錫我!!  感恩感恩!!!!


 


小妹好重視今日既日子, 早係上個月已經準備好一份好心思既禮物比mpp (呢份禮物花左我三四個鐘去完成, 獨一無二), 小妹擒晚仲加料買多幾份禮物比佢, 啱啱送哂d禮物比mpp, 今次總共有四份禮物, mpp全部都好鐘意!! 


 


真正愛一個人, 唔係只靠把口日日講我愛你.... 真正愛一個人, 不管付出多少, 你會想佢日日都開開心心!!! 小妹既愛情觀好簡單, 只要mpp開心,  我就開心 !!!!


 


今年送給mpp三個心!!  三個心唔係代表三心兩意, mpp會明白我既心意......  永遠愛我既mpp!!



1 則留言:

  1. 好sweet :)
    [版主回覆07/28/2010 13:07:00]同男友都ok sweet啦... 我相信只要你付出幾多, 對方一定會知道!!

    回覆刪除