2010年7月29日 星期四

新居 -- 取匙篇

經過多番考慮而家既樓市, 以及小妹有限度既財產狀況後, 最後同mpp決定今年唔買樓住, 租多一年先, 出年先算!


 


近呢兩個星期睇左好多樓盤同租盤, 我同mpp決定住番而家住開既屋苑! 本來我地住開個座有一個好正既租盤, 可惜比我地個無經驗既地產agent無識hold住, 而比人截左胡, 攪到mpp好唔高興.....


 


Anyway, First choice無左, 唯有選second choice!!!  而所謂既second choice其實係隔兩座既單位


 


擒晚已經攞左新屋鎖匙, 聽朝家姐會幫我搞新屋拜神... 隨之而黎既有清潔.... 執屋搬屋.... 搞水電煤手續... 仲有搞所有文件既轉通訊地址手續等等!!!  忙忙忙呀!!!!


 


題外話: 小妹住既屋苑有唔少明星住過, 某人(唔開得名, 費事影響人)話無記當家花旦廖小姐(coffe王子女友)而家仲住呢度, 佢仲同小妹住係同一座添... 唔知第時有無機會撞到佢呢?? 哈哈~~


 


 


2 則留言:

  1. congrats, 要去你新居呀
    [版主回覆08/02/2010 12:23:00]好呀, 攪掂完call你啦!!

    回覆刪除
  2. 裝修完影張相嚟睇好喎!
    [版主回覆08/02/2010 12:41:00]我租屋咋.... 所以只會打掃吓間屋就算, 唔會裝修!

    回覆刪除