2010年6月27日 星期日

Happy 1st Date!!

今日係小妹同mpp既FIRST DATE紀念日!


 


除左情人節係上半年外,


我地差唔多所以要紀念既日子都係下半年..


黎緊又會慶祝拍拖紀念日,


仲有我地既生日咁 !


 


仲記得想當年第一次同mpp單獨食飯,


小妹最欣賞係mpp好有心思同尊重我,


佢一早book左一間唔錯既餐廳同我食飯,


book定檯... 呢點唔係個個男仔都會識咁做!!


 


而且mpp對我好坦白,


第一次食飯時已經向我坦白...


或者就係呢兩點,


我就比佢呃左喇...


哈哈~~


 


今年唔會去番上兩年既同一間餐廳食飯慶祝,


我地會改去酒店食buffet....


on diet緊都唔理喇, 肥就肥啦...


 


最緊要係可以同mpp開開心心咁一齊!!!


 



1 則留言: