2010年6月17日 星期四

關於愛

真正愛一個...


 


你會想佢開心快樂!


 


你會想佢健健康康!!


 


你會想永遠同佢一齊!!!


*


*


*


*


而我....


 


我會想mpp成日食我煮既住家飯!


 


mpp食我煮既野食時, 佢會好開心快樂! (我諗..... )


 


mpp食我煮既野食時, 佢會好健康!! (一定會!! )


 


mpp永遠同我一齊, 佢就可以永遠食到我煮既野食!!! (今晚放工買扎花同佢求婚先....)


 


 


豆腐蝦米肉碎



 


生菜薯仔炆排骨!



沒有留言:

張貼留言