2010年6月8日 星期二

開心gathering

一向深歸既我, 呢兩個星期都有出去同朋友gathering!


 


上星期五, 約左班舊同事去銅鑼灣食放題... 食物質素唔掂, 不值一提! 最想提既係小妹同舊同事之間既關係..... 想當年大家都係廿歲出頭, 大家思想都好單純, 或者就係咁, 我地可以keep到呢份友情!


 


擒晚就約左班舊同學食飯, 我地去左尖沙咀 I-SQUARE食日本野 (不過食得太開心喇, 所以唔記得左影相.... ) 小妹之所以咁開心, 除左呢班同學識左成十幾年, 我地感情好好之外, 最主要係.... 我第一次帶mpp出黎同佢地見面... << mpp你擒晚既表現都唔錯, 無丟我架喎.... 哈哈~~  >>


 


一向重色輕友既我, 真心朋友真係唔多.... 不過, I don't care! 係我心目中, 屋企人(當然包括mpp)至係我最重視既人!


沒有留言:

張貼留言