2010年2月24日 星期三

黑仔!!

之前小妹傷左條頸, 睇左幾個月物理治療都唔好, 月初開始改睇跌打, 家下好左好多!!


擒晚放工又去左睇跌打, 醫師叫我D藥要"傅"過夜, 所以擒晚沖唔到涼, 亦洗唔到頭.... 但處女座既我, 平時雖然係有d懶, 不過我都有處女座既特性, 就係有少少潔癖.... 無沖涼洗頭就去瞓覺, 簡直係impossible!!!!!  不過, 要"傅"藥就無計啦... 成晚瞓得超唔自在.....


今朝一早校早左鬧鐘洗白白, 點知個熱水爐開極都開唔到.... 頂!!!!!  初時以為擒晚唔小心碰到個煤氣總掣..... check左一輪都仍然無熱水......


卒之要打去煤氣公司求救.... 個職員話原本呢幾日好潮濕, 個熱水爐入面既火咀濕左.. 技工最快要星期六先可以上門再check check.......  吓.... 今日先至星期四至播, 我點等到星期六呀????  個職員話無辦法, 不過佢建議我試下將個抽濕機放入廁所, 咁樣可能會令到個火咀乾番....


就係因為咁, 小妹攪左大半個鐘, 攪到遲哂而請左半日假.... 勁無奈!!!


放左抽濕機入廁所三個鐘後, 小妹係十一點再check個熱水爐.... OH MY GOD..... 依然無熱水..... xysz@#(&(#


結果.... 小妹要返番去原始時代, 就係煲水洗白白.... 最幣係屋企無水桶....... 點好呢??!!?? 唯有將d水倒入洗面盤, 然後"銳"個頭入去洗.... 淨係洗頭呢part, 已經用上一大煲水.....


至於沖涼..... 唉..... 沖唔到呀, 因為無水桶呀, 所以小妹只可以抹身..... 嗚嗚嗚嗚.... 雖然已經抹左前前後後五六轉水, 不過小妹仍然覺得自己好dirty呀!!!! 


公司好多野要攪, 家下要返工喇.... 求神保佑個爐今晚著得番啦.....  


1 則留言:

  1. 呢排天氣真係好濕呀!
    不如去屋苑會所沖涼啦!
    [版主回覆02/26/2010 14:38:00]我打左落club house, 可以落去沖涼... 不過, 個熱水爐ok番喇, 可以係屋企慢慢沖喇.... 多謝你關心呀~~

    回覆刪除