2010年2月17日 星期三

初四啟市

恭喜發財!!! 祝大家開工大吉, 萬事如意, 笑口常開!!!


係今年最冬既一日返工, 起身真係有d困難... 又凍又眼瞓, 小妹最終係床上面"典"左成廿分鐘先肯起身..... >.<


打從三字頭開始, 每當收利是時, 對方總會叫小妹下年好派利是喇.....  (你估我唔想咩.....有得派我一定派啦....... >.<) 所以以往小妹唔係咁想係初四返工, 以免有被人迫婚既感覺...


今年唔同, 小妹好似衝破障礙咁, 不論已婚又或者單身人仕, 小妹都主動走上前講出恭賀說話....  話哂新正頭, 比個祝福人, 人家開心, 自己又開心, why not!


同mpp拍拖以黎, 最期待係每年既年三十晚.... 因為mpp會比兩封利是我, 一封壓歲錢, 另一封利是for新年既, 多謝honey !!!  



 


祝mpp龍精虎猛, 身體健康, 心想事成, 工作順利, 好多money, 日日有Zoe, 哈哈~~


 


 


3 則留言:

  1. 你 honey 真係細心! 祝你倆甜甜蜜蜜啊!
    [版主回覆02/18/2010 10:10:00]多謝你既祝福呀... 預祝你新婚快樂, 越黎越靚, 同埋早日添丁啦, 哈哈~~

    回覆刪除
  2. 我都係今日開工>.<
    你出年要派利是比我喇 <-----我同你講左好多年喇
    [版主回覆02/18/2010 10:09:00]哈哈.... 鬼叫你個ZOE媽嫁唔出咩... 好啦, 我放工後買扎花同mpp求婚啦, 哈哈~~
    祝你今年蜜運成功, 身體健康, 青春長註, 同埋好似你個名咁, 日日happy啦~~

    回覆刪除
  3. haha, 聽得多就慣, 我都係咁俾人問...麻木了  對, 唔好理咁多, 豆得幾多得幾多....  祝妳同佢永遠甜蜜!!
    [版主回覆02/18/2010 10:05:00]Thank you ar~~~ 祝你青春長註, 身體健康~~

    回覆刪除