2010年2月17日 星期三

2010情人節

今年小妹過左一個無花收, 無candle night dinner既情人節..... 但我一d都無失望!! 因為mpp比左一個雖然平淡, 但好有心思同難忘既情人節比我!!


 


先形容一下mpp既性格... mpp本身係一個好鐘意浪漫既人, 但呢份浪漫, 一般佢只會收藏係內心... 作為一個大男人, 再加上佢唔算係一個熱情既人... 所以好多時, 佢只會一句起, 兩句止...  更加唔會花言巧語... 不過講得出, 就會做得到!! (mpp, 我係咪好了解你呢, 哈哈~~~

)


 


記得某年小妹生日, mpp送了好幾份禮物... 其中一份係一個特別版Monchhichi鎖匙扣.... 我知道傻佬一定好有心思咁去買我鐘意既Monchhichi禮物, 不過佢既presentation就真係麻麻地喇......好淡淡然咁.....


 


仲記得當日我地係大會堂睇話劇, 當中場休息時, mpp去完洗手間返坐位時, 係公事包入面扮搵紙巾抺手.... 跟住佢突然攞左盒呢份禮物比我 (仲要係無包花紙既.......>.< ) 仲記得佢大約係咁講既..... "咦.... 咩黎嫁??  比你嫁!! " 哈哈..... mpp就係咁嫁喇!!


 


今年情人節撞正年初一, 第一次無同mpp單獨咁慶祝, 變成同屋企人一大班人咁食飯..... 不過, 係年三十當晚, 當到左十二點時, mpp係袋入面攞左d野出黎....


 


mpp今年好有心思, 有幾份禮物可以比小妹選, 而且仲要答啱問題先有禮物..... 最重要係每份禮物我都好鐘意...... 最後我捨棄I-PHONE而選擇另一份禮物!


 


小妹之所以咁開心, 原因係mpp為我作出既預備.... 最喜歡mpp為我籌謀, 為我動腦筋, 為我煩惱既樣子... 因為咁樣我會更加感覺得到佢好care我....  多謝mpp你為我做既一切一切!!  I LOVE YOU HONEY~~ 


 


最後, 小妹要左一對鑽石耳環.... 小妹唔係一個重物質既人, 亦唔會太著緊粒鑽石有幾大, 有幾閃..... 選鑽石原因係, 小妹明白"鑽石恆久遠, 一顆永留存"既道理!!



 


 


希望小妹同mpp呢份真摰既愛情會永遠不變!!!! 



1 則留言: