2010年2月22日 星期一

期待ing

因為工作關係, 小妹每年一月, 四月, 十月例必出trip, 好鬼忙!!


出trip後既二月, 五/六月, 以及十一/十二月要follow好多野, 所以會忙上加忙!!!


較為free少少時間既, 就得番三月, 同埋七八九月.........


 


因為七月同八月係暑假, 所以我同mpp每年都會係三月去旅行!!!


 


上年我地去日本過左個白色情人節, 好sweet!!! 原先好想今年過一個熱既白色情人節... 可惜我同mpp三月中都走唔開..... yeah~~ 擒日終於confirm左一年一度既旅行!!!


 


雖然仲有一個月出發, 不過, 一向心急既我, 係呢兩個星期日度夜度, 擒晚終於度左個schedule出黎!! 而家等緊老闆MPP approve.... 超期待呢!!!


1 則留言:

  1. 去邊度玩呀???
    [版主回覆02/23/2010 17:58:00]我地去東南亞呀, 不過賣住關子先.....  保持神秘呀!

    回覆刪除