2012年10月4日 星期四

生病了 >.<

成個星期無寫blog, 原因係小妹生病了!

早於上星期四, 小妹已經開始發燒, 當時食左d退燒藥好左好多... 但無想過成個中秋假期都繼續病... 早幾日仲失埋聲....

擒日早上返工時係地鐵入面突然見暈, 小妹力橕住自己, 點知出北角站轉車時已經想休克, 眼前差唔多已經一片黑暗, 小妹係仲有少少精神下立即搵左一對中年男女扶我去搵地鐵職員....

地鐵職員開左張"接櫈"比我坐, 然後再比支白花油我查, ... 地鐵職員話我嘴唇好白, 問我要唔要上去office入面休息, 我話唔使喇.... 坐左約10分鐘左右見好番好多就坐番地鐵返屋企睇醫生....  醫生話因為感冒, 加上我血壓低, 所以引致頭暈, 真係嚇死!!

呢兩日食既感冒藥好勁, 成個人都好迷... 好迷.... 好迷..

再次多謝擒日對中年男女, 以及地鐵職員既出手相助!!!.



1 則留言:

  1. 保重呀! 好好休息
    [版主回覆10/05/2012 14:19:23]知道了, 謝謝!!

    回覆刪除