2012年10月17日 星期三

無飯煮婦的一週

上星期做足一星期無飯煮婦, 慶幸我家屋苑有大型商場, 晚飯有好多選擇!


雖然選擇係多, 不過小妹同mpp最常去既都係茶餐廳... 上星期就有兩晚去茶餐廳食飯, 一晚去左food count食, 一晚去左食上海婆婆 (食完後返屋企肚痾 >.<), 有一晚就去食mpp至愛既日本野 :)


小妹既有營晚餐出場後, 我同mpp都食得清淡左.. 不過唔知係咪食得太清淡, 我地個日order左好多野... 攪到隔離既人都望住我地...


計下只有25件壽司, 查實一d都唔多, 不過可能係因為差唔多時間上檯, 所以感覺誇左d啫!!

















order壽司外, 當然唔少得我既至愛 --- 三文魚鲛啦~~~




話時話, 而家出街食飯真係越黎越貴...  而家衣, 食, 住, 行樣樣貴, 成份糧都唔夠使!!!!  呢D係咪最低工資反效果呢!!??!! 


遲D政府又話要加最低工資, 肯定衣, 食, 住, 行所以野都有排加, 政府係咪需要好好認真諗諗呢!!!!

 

沒有留言:

張貼留言