2012年4月9日 星期一

我的第一次

一連放左好幾日假, 懶左好多日, 比我個粉絲(mpp)投訴我好耐無寫blog.... 好, 又係時候寫下!!


31/3/2012係我個好姊妹CRYSTAL結婚好日子, 較早前好姊妹已經叫我幫佢做司儀, 不過小妹自知自己係一個心直口快既人, 為免講錯說話, 所以一早已經推左呢個job!!


三月中好姊妹派帖時, 當時好姊妹仲未搵到人幫手而再次叫小妹做MC, 小妹唔好意思再推下最後就答應左!!!


"一係唔做, 一做就會比心機去做"係我既宗旨!!! 一生人只得一個婚禮, 小妹既然做得好姊妹既MC, 即時全程投入, 為當晚做足準備!!


1) 應一對新人要求, 婚禮中會有遊戲, 小妹特意為好姊妹做左呢個"利是套裝"

我好鐘意呢個封面~~ (新娘子喜歡紫色, 所以用左紫色做底色!!)



尾頁加入左一對新人既LOGO~~


內頁貼上12封利是比賓客抽! !





2) 小妹仲做左6張心型咭, 咭內有6個唔同既問題比賓客玩~~

先做12張心型咭


兩張心型打孔後, 用絲帶打蝴蝶結, 上面寫上NO.


打張心型咭就見到問題~~



3) 當晚同我個靚伴娘Ada一齊做MC, 我地夾好哂稿後, 小妹將我地既台詞做左兩份咭仔, 係咪好PRO呢~~





4) 小妹新婚後肥左好多好多...... 唔想失禮好姊妹, 小妹四出搵衫, 希望以最好既狀態出席好姊妹既婚禮.....

係淘寶買左呢條裙.... 不過我著得好肥兼且太SEXY, 所以mpp唔比我著

向姐姐求助下借左呢條裙, 不過又係因為我太肥, 所以放棄左 ...............



好在, 最後買左條算係出得下大場面既裙, 為左好姊妹, 小妹仲一早去左set頭, 出黎效果都尚算ok !!




肥豬Zoe





最後, 再次祝我個好姊妹CRYSTAL新婚快樂, 百年好合, 永結同心!!!! 

 

 

 


 

沒有留言:

張貼留言