2012年4月16日 星期一

林生林太


林生林太生病了~~~


嫁比林生快將4個月來, 第一次生病!!  星期日下午開始頭痛, 小妹唔想食成藥, 滿以為自己既意志力可以力抗病魔, 可惜失敗了!! 個頭痛左整晚, 擒日小妹堅持返工, 可惜個頭越痛越勁, 直程痛到標汗.... 好辛苦!   10點多時, 小妹頂唔順決定去睇醫生返屋企休息, 家下好好多了....


不幸是.... 我既頭痛竟然傳染左比林生....  林生今朝又頭痛又頭暈, 嚇死我了..... 今日在家中休息既林先生, 希望你快d好番, 你太太好擔心你呢!!


婚後每個晚上, 小妹都盡可能煮飯比林生食.... 不過, 小妹係個煮藝有限既太太, 煮得多有時都唔知煮嘜好, 所以我同mpp間中都會出街食飯!  十居其九我地會食日本野, 因為mpp超愛食壽司


上星期某日又去食壽司, 我地order既食品每次都差唔多好似一樣

三文魚 & 三文魚腩壽司



火炎三文魚, 蛋 & 天婦多蝦壽司



呢d係mpp order既


 

 



最後當然又係唔少得我既至愛 ---- 三文魚鮫啦啦啦啦~~~~

1 則留言:

  1. Oh, get well soon!
    [版主回覆04/18/2012 13:25:08]We are much better now, thanks~~

    回覆刪除