2012年4月18日 星期三

快樂BB蕉

<盛女> 氣勢一時無兩, 呢期全城喪鬧45度, 印象最深最左佢既45度理論外, 仲有"a little bit of 刁蠻" !!  

或者我唔係80/90後, 小妹完全唔buy45度所講既野... sorry!!  不過, 反觀MeiLing就唔同, 我同mpp都好欣賞呢位樣貌同聲音都有少少似杜麗莎既女仕, 句句有point !! 

小妹覺得認識新朋友唔需要用太多理論, 最重要係dating時由心出發, 同埋注意自己既言談, 儀容同舉止, 對方先可以了解真正既你!!  左遮右掩下去結識人, 關係都唔會長久!  做番自己, 自己舒服, 人地都舒服!

.... 仲記得N年前同mpp第一次係中環單獨約會, 食完飯後mpp送我去搭巴士, 遠處見到有巴士埋站, 著住高跟鞋既我即時同mpp講bye bye後, 九秒九跑去追巴士... 可能mpp就係欣賞我呢d真性情而追我, 哈哈~~

*******************************************************

復活節假期時, 去左哥哥屋企打麻雀, 之後去左屋苑既club house燒野食!!

呢個gas爐好有氣勢呢~~



環境唔錯~~


會所內清洗既地方好舒適~~ (兩位靚靚家姐, 你地入鏡喇, 哈哈~~ )




當日買左好多野食....

有蒜茸蝦!!



蒜茸帶子~~


花雕蛋白煎蟹~~



仲有白酒煮蜆 / 鹽燒魚 (無影相)... 同埋一大堆丸, 腸, 肉類等等~~




食品太多, 大家分工合作!



攪左一輪, 終於開火, yeah~~


 



沒有留言:

張貼留言