2011年11月20日 星期日

過大禮了~~

上星期六 (19/11)係台慶日, 個日係好日子, 我同mpp就揀左個日過大禮!!


媽媽好傳統, 佢知道我想簡簡單單, 唔想攪太多野, 所以係佢超級傳統既level吓, 答應做左以下既"簡單版過大禮"!!

所謂既"簡單版過大禮", 查實一d都唔簡單, 只係有一d物品真係好難搵, 所以佢接受用利是代替!!!   睇睇以下物品, 相信比好多新人既過大禮物品仲要多!!




我個honey一早揸車, 約埋家姐, 姐夫同佢妹妹去攞已訂好既禮!  mpp, 你真抵錫~~











媽媽好傳統, 所有回禮同小妹嫁妝既利是, 都要貼上松柏同紅繩!



嫁妝一大箱, 仲加上呢個超傳統既子孫桶同子孫盆!



一生人一次, 只要媽媽開心, 小妹同mpp都會盡量配合!!  如此埸面, 小妹當然要影相留念啦, yeah~~

 

 

 

2 則留言:

  1. Come 2Me 一站式婚禮 伴娘,姊妹裙首選2011年12月1日 晚上8:28

    咁岩既~我都係11月19號過大禮~^^

    回覆刪除
  2. 感謝你的分享唷

    歡迎到我這邊看看呀!

    回覆刪除