2011年11月21日 星期一

mpp日


11月17日係mpp生日, mpp係我心入面好重要, 佢生日呢個大日子, 就叫做"MPP日"啦~~

10月出差好忙, 呢份禮物都係mpp生日前, 早一個先星期預備好, 今年我又有新攪作.....

個盒好咪好靚呢~~


內有玄機, 入面有兩份禮物!! 兩份都係mpp想要既, 其中一份係絕版, 小妹搵人幫我係網上面bib番黎呀~~  mpp開心, 我就開心!!




"MPP日"當晚, 我地去左銅鑼灣 Excelsior hotel 食buffet... 無錯, 又係buffet... 皆因水魚mpp又做水魚, 又join左呢間酒店做member

結婚在即, 勁想減肥既我呢刻唯有將計劃放在一邊, 盡情同mpp食過痛快!!


左面係我食既, 右面係mpp既


 


小妹自制Caesar salad, yummy~~




左面係我食既, 右面係mpp既
 




甜品區, 我黎喇




左面係我食既, 右面係mpp既
 


 

最後當然唔少得我同mpp既至愛雪榚啦啦啦啦~~~~~~~~~






再次多謝大家blog友對mpp既生日祝福, 多謝哂!!

1 則留言: