2011年11月14日 星期一

牢騷篇


結婚真係有好多好煩既事要處理!!



小妹絕對明白老人家想攪好件事,
 但有時小妹覺得,
傳統係應該,
不過唔應該太執著!!  


星期六要過大禮,
小妹呀媽又要呢樣, 又要個樣....
又話要咁做, 唔可以咁做!!!!
我同mpp夠孝順,
所以盡可能既, 都一一照辦!!

買有龍鳳既囍字毛巾....
買有囍字既子孫桶 / 盆....
luggage入面又話要放兩套新衫....
等等等等!!


結婚已經用左好多錢...
為左配合我呢個超傳統既呀媽,
而且只要買到既, 我地都盡量去買!!
完全超出budget


小妹媽咪仲要成日都同mpp講,
 話自己"簡簡單單"就可以,
 不過,
 事實上係佢一d都唔簡單,
仲有係非常傳統個隻...
 攪到我都係好頭痛!!





 

1 則留言:

  1. 其實你媽媽可能識D仲複雜嘅禮儀,佢覺得已經簡化咗好多啦,老人家都係想你地將來好啦。 :)
    [版主回覆11/21/2011 13:58:06]哈哈, 你完全講中哂我媽媽諗既野!! 其實我明白的, 只係呢排好多野攪, 所以當時覺得煩, 不過而家已經攪掂哂喇 :)

    回覆刪除