2011年10月11日 星期二

Honeymoon

好開心~~ 真係好開心~~~ 我地終於決定左去邊度honeymoon喇~~~

近呢兩個月, 小妹不段同mpp相量我地既honeymoon地點, 不過我地一直都未finalize!  基於honeymoon關係, 我地唔想顧咁多野, 所以我地唔考慮自由行, 一早已經鎖定跟團做鴨仔, 哈哈~~


由於出trip在即, 擒晚我同mpp帶定passport準備book團, 先去"和民"食飯... 同mpp一邊食... 一邊傾!!

我地有三個地點揀: 沖繩, 北海道 同 歐洲! 
--->  沖繩 -- 我同mpp都未去過, 行程有自駕遊, 我同mpp都好有興趣!!
--->  北海道 -- 對上一次係5年前去過, 勁鐘意北海道既雪景, 好浪漫既一個地方, 好啱honeymoon !!
--->  歐洲 -- 小妹識唔少老外, 不過就未去過歐洲, 但mpp就去過.... 小妹係個極度, 極之, 非常崇洋既人 (哈哈), 一直都好想去歐洲.... 好想同mpp去一個我好想去既地方....


沖繩既團費, 平時去好平, 但旺季要加成個double.. 加上十二月轉涼到17-18度, 玩唔到佢既水上活動, 所以我地好快咁決定honeymoon唔去呢個地方, 下次再去.

歐洲, 小妹好渴望去... 不過由於一月初mpp有個大project要做, 而小妹一月份又有老外客人到港開會, 如果去歐洲, mpp落機後第二日要即刻返工, 而小妹返黎又要即刻對住個客, 真係好無陰公!!  唔想honeymoon後咁辛苦... 所以.................. 我地飯後決定去北海道!!

小妹之前做哂research, 去日本唔使講就緊係跟"東x遊"最好, 我上次都係跟佢地團... 之不過我check過佢地既行程,一樣坐CX, 雖則行程住宿差小小,  但"星x"就平成2千蚊, ..... 小妹係個精明準C9, 緊係揀個平個間啦! 走入"星X"準備book團, 點知個職員話價錢係出左, 不過正式冬季行程未出... what ??!!??!!

無奶油係無行程下book團吖嘛...... 所以我地轉左走入"永X"............... 哈哈哈哈~~ 我地最後決定去歐洲honeymoon!!

多謝mpp就哂我!!! 多謝連個天都幫我!!!!!! 哈哈哈哈~~~ 想到呢個honeymoon會同mpp去玩足兩年, 我地又會係歐洲過我地婚後既第一個除夕, 以及婚後第一個鬼老新年... 真係諗起都開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 則留言:

  1. 好羨慕~
    [版主回覆10/13/2011 13:09:18]唔使羨慕啦baby, 你兩口子仲開心啦~~

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜! 歐洲我都去過唔少地方,如果你自由行可以比d意見,但你跟團就咩都唔洗搞啦! :)
    [DChan回覆10/15/2011 14:43:09]一般hk人識既牌有avene,bioderma,vichy,roc。。其實你話hk買唔買到佢地個價錢咩,有d樓上店都做到。。。但如果你去hk counter買,係貴一半。。但其實個價錢,係差樓上店少少。。但個到係好在好多產品你可以選擇。。樓上店就得幾種咁。。。同埋佢個間野其實係藥房來,仲有d洗頭水呀,藥呀個d咁。。如果你地住好遠,就唔好話特登去,但如果唔遠又無咩野做,去行下都唔錯呀!
    [版主回覆10/15/2011 10:42:36]嘩~~ 多謝你既詳細資料!!!!
    我對法國本土既skin care完全無idea, 有無咩推介呀, 唔該你先 :)
    [DChan回覆10/14/2011 18:56:20]藥房搵到地址喇 26, rue du Four, 75006 Paris. 01 46 33 20 81。 好鬼多人架,我上次去,真係差d缺氧。。。
    [DChan回覆10/14/2011 17:42:49]名牌真係考起我,我唔多買名牌。。。不過我聽我阿e講佢有朋友去france,因為euro平,就買左好多lv,又搞埋退稅,之後返hk睇返lv既價錢有相差6-7折。。都好下。。可能coach都係差唔多。。不過如你地有2天自由行,又鐘意優靜地方,可以坐火車去南法,avignon,你話shopping就無咩野shop架喇,係郊區一個,人少少,環境唔錯,離paris好似2個鐘火車程咁上下。。。如果你要係paris自由行,相信個d 巴黎鐵塔(可以晚上去,靚好多,其實而家europe5 6點開始天黑,你地5 6點唔洗太夜去已經開哂燈),凱旋門呢d一定唔少得。。如果你鐘意名牌,對住凱旋門個帶大街,唔記得中文好似叫香榭麗大道之類,個條就好多名牌。。如果你對france本土既skin care有興趣,可以講一間藥房佢好多時有offer,但我要搵搵個地址,你有興趣話我知啦 :)
    [版主回覆10/14/2011 16:33:50]多謝你先 :)
    我個團有兩日係法國自由行, 你無咩野advise比我呀?
    邊個牌子既手袋抵買呀? 查實我想買Coach.... ^^

    回覆刪除