2011年10月18日 星期二

好味瑤柱冬菇炆花膠 (附食譜)

星期一晚終於煮左呢碟好味"瑤柱冬菇炆花膠"~~



小妹第一次整花膠, 由於驚失手, 所以唔敢買太貴既花膠, 幾百蚊貨式既花膠, size比較細隻!

浸花膠都幾花時間... 朝早用清水浸花膠, 呢種花膠只需浸6小時, 不過, 小妹浸左8個鐘, 期間要換清水! 


浸左8個鐘, 花膠明顯大隻左好多~~



之後, 要用薑蔥出水去腥味, 水滾後放材料, 煲10-15分鐘後熄火, 原煲連水要浸12小時 (由於要浸過夜, 小妹廚房呢排好多小強 >.<, 所以小妹將花膠連同薑蔥水放入玻璃盒, 放入雪櫃)


12小時後, 花膠又發大左唔少 ^__^


清洗乾淨d薑蔥水後, 再用清水浸10小時... yeah yeah yeah~~~ 浸發成功晚花膠好肥do do呀, 好開心呢~~





呢碟就係小妹第一次煮既"瑤柱冬菇炆花膠"喇, yummy yummy~~ 味道超正, 好開心又感到好成功呀~~ 最緊要係mpp都鐘意呢~~






做法:
瑤柱/冬菇要預先浸好
爆香薑片, 落冬菇炒香, 再落瑤柱同炒
加入蠔油, 糖, 少少生抽同水
煮15分鐘後, 加入花膠
炆10-15分鐘後, 埋獻即成, 正呀~~

** 註: 炆花膠時間要視乎花膠既質地, 見有blogger講花膠炆得太耐會溶, 乾花膠同急凍花膠煮既時間亦都唔同, 所以大家要注意呵~~


煮花膠其實好容易, 煮既時間只需半小時,  不過浸發花膠就要前後兩日, 下次會發多小小放入冰格 :)

2 則留言:

  1. 呢個我有興趣,因為有左要吃花膠,但自從第一胎要狂吃花膠由鐘意食變左唔鐘意
    而家我係用來煮麵先食,好side,但係呢個送,我都有興趣試下,因為我鐘意冬菇味。。。嘻嘻
    [版主回覆10/20/2011 11:22:37]係呀, 女人要食多d花膠, 我而家開始都會keep住食~~ 呢個餸既味道真係好ok, 煮完後post d 相出黎分享吓啦 =]

    回覆刪除
  2. Hi, 路過見到好好味,見到都好想食!!

    回覆刪除