2011年10月16日 星期日

西班牙之夜

上星期四同mpp出席飯局, 小妹好少現身mpp同朋友既gathering, 未嫁mpp已經要學應酬, mpp太太唔易做呢, 哈哈~~

每次mpp朋友gathering都係食貴野, 上次佢地既飯局要成2千蚊一位, 對我呢個慳妹黎講實在太crazy... 今次佢地選擇食西班牙菜... 西班牙菜... 我好似未食過... ,

今次gathering地點係中環 "Fofo by EI Willy"!  呢度食西班牙fusion菜, 餐廳好多老外同ABC, 環境都唔錯呢~~
http://www.hkheadline.com/living/living_content.asp?contid=74853&srctype=g
http://www.fofo.hk/home.php



mpp朋友未到, 睇睇menu先.... set dinner有兩個, 最平都要$418一位!!






我地總共14人, mpp朋友發板, 佢地唔叫set, 散叫可以試多好多菜式!!  本來小妹唔好意思影相... 不過食飯期間見到其中一人影相, 小妹先至敢影咋... 所以以下只係一部份食物!!

多士同橄欖不段免費供應~~
(註: Pan Con Tomate - 這個麵包是在西班牙很常見的麵包 Starter, 通常用來配 Serrano 或 Iberico 西班牙火腿, 或其他 Tapas. )



右邊既雜果紅酒一樣不段免費refill, 另外我地再order多兩枝西班牙紅酒!


帶子刺身, yummy~~


唔知咩hams, 好味道~



又係hams, 伴以新鮮無花果!


 

再黎hams, 有類似pizza係底, 味道都唔錯呀~~



香煎鵝肝配黑松露, 黎多兩件我都食得落呀, 哈哈~~


沙甸魚同蝦~



呢個唔知叫咩既麵, 極極極好味呀~~~


脆皮乳豬, 超好味~~


牛~~



西班牙海鮮麵!



餐廳有好多企鵝既裝飾, 咁靚既環境, 梗係要mpp合照啦啦啦啦~~~



呢位就係壽星女喇, 小妹既homemade生日蛋糕, 再加插特備節目 -- 煙花匯演!!  哈哈~~ 壽星女好surprise, 好開心, 當晚好似同我講左起埋4次多謝~~




呢餐埋單過萬, 西班牙廚司都要走出黎同我地say hello, 仲同壽星女say happy birthday添~~

沒有留言:

張貼留言