2011年6月15日 星期三

婚禮回禮禮物

同mpp傾左好耐, 到底我地婚禮回禮禮物買咩好.... 我鐘意果d, 佢覺得太cute, 唔係好啱... 而佢鐘意果d, 我又嫌唔夠實用!


 


上星期, 我地終於鎖定左一樣大家都覺得ok既回禮禮物 (保持神秘唔講住 ), 見朋友同事們成日都淘寶買野, 小妹都想試吓, 上星期就上淘寶搵我地mpp既回禮禮物!!


 


見到一間有5個鑽石級別既公司, 價錢又幾ok, 一於學人係淘寶買野!!


 


不過, 小妹新開既account未入錢, 為免麻煩, 我叫左好姊妹HAPPY幫我落單! 一切以為好順利之際......


 


星期二


-- 下午係公司收到件, 小妹9秒9衝出receiption收件, 貨品唔錯喎, 好開心!!


-- 不過..... 數吓數吓... 點解只有半數????   小妹即時通知個間公司, 負責人話攪錯左, 會補寄比我...


-- 點知... 細心驗查貨品時... 小妹發現包裝上既thank you咭, 居然有半數係印錯字 "thamk you"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 小妹再問負責人投訴, 負責人話會係補寄既貨物入面多寄一d啱既咭比我!  咁都放心d!!


 


星期四 (即係今日)


-- 中午又收到件, 打開箱見到貨品好開心!  除左貨品外, 仲有一包thank you咭!! 個心終於定番d....


-- 不過... 問題又黎喇..................最大問題就係貨品又唔夠數!!  小妹再同負責人傾, 佢地今日會再補寄比我...


-- 小問題係... 佢地寄左thank you咭比我, 英文串法係啱... 不過, 佢地寄既係另一個款式既咭... 唔好睇既一張thank you啱...... 激死人喇!!!!!


 


好失望既一次淘寶之旅!!


1 則留言:

  1. 想問下你係邊間淘寶店買小禮物呀,
    我都想係淘寶買店訂左d版返黎, 而家考慮緊幫襯邊間好.
    [版主回覆06/24/2011 13:58:00]hello, 你可以睇睇呢間公司! 我收到d貨質量唔錯, 不過, 個負責人超烏龍, 分左三次我至收哂所有貨!
    http://xcygyp.taobao.com/

    回覆刪除