2011年6月14日 星期二

清茶淡飯

近呢幾個月, 好大感覺覺得人生原來好精彩! 經常處於開心...  唔開心.... 開心.... 又唔開心..... 繼續開心.... 跟住又唔開心!


 


每做完一件事, 總有另一件事等你去做....   有 亦有 !!


  -- 上年年底去婚紗展join婚紗相packaging! 心情好開心!!


 -- 上年年底發現身體有小毛病.. 當時診斷為小問題, 無須理會! 不過都好擔心!


  -- 三月中影婚紗相, 心裡極之興奮!


 -- 三月尾發現小毛病有變化... 最終醫生建議入院做手術!


 -- 四月中同伴娘選伴娘裙... 開始有d結婚feel~~


 -- 四月中至五月頭, 遇上一個新黎既"瘋顛"客人, 壓力下攪到塊面狂爆瘡... 人生中第一次滿面暗瘡... 連搭地鐵時都唔敢望人... 頭dun dun咁... 好灰!!


  -- 五月同斑姊妹們要選姊妹裙...... 加上同mpp返屋企, 同媽咪傾過大禮既事, 雖然好多麻煩野... 不過, 結婚既feel又大大咁近一步喇!! 開心+ing~~


 


 


家人對我好重要, mpp對我更重要!! 健康既身體好重要, 我要令mpp身體健康, 永遠陪住我!! 煮飯比mpp食, 見佢食我煮既野時, 我會覺得自己好幸福! 


 


雖然我地無大魚大肉, 簡簡單單, 清茶淡飯.. 但有愛你既人係身邊先係最重要!!



 



 


 


1 則留言:

  1. 食得清D都唔錯o架!幾時結婚呀???
    [版主回覆06/16/2011 13:26:00]我年尾先結婚, 仲有半年時間可以慢慢攪

    回覆刪除