2011年6月27日 星期一

週年紀念

今日係我同mpp既週年紀念, 一直以黎我都好重視呢一日, 好多時都會想起幾年前既今日, 我同mpp見面食飯時既趣事同感覺!


 


過去幾年既今日, 小妹都會著番當年赴約個條裙, 而mpp會book番當年我地係中環食晚個間餐廳, 每年都係咁過, 好sweet~~~


 


上星期小妹仲記得呢件盛事, 但係................ 我.............. 我今日居然唔記得左呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 無著個條裙........... 連禮物都無預備呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


幣喇!!!!!!! mpp, 點解你唔提我呀???? 唔通連你都唔記得嗱??????


沒有留言:

張貼留言