2010年5月17日 星期一

永遠懷念您!

好朋友個婆婆係上星期五離開左, 小妹今朝先知道呢個消息, 好唔開心.......


 


中學時期, 幾乎每個星期都會去好朋友屋企玩, 呀"PAUL" (我地係咁叫婆婆既)真係好好人, 對我地個個都好好.... 到而家... 我仍然記得呀"PAUL'叫我個名既聲音!! 仍然記得呀"PAUL"慈祥既笑容!!!


 


據好朋友消息, 呀"PAUL"走個時唔算辛苦, 而且呀"PAUL"已經一百歲, 都算係咁! 只可惜, 一個慈祥, 好心地, 得人尊敬既婆婆離開, 確實令人覺得惋惜, 確實令人心痛..... 今朝本打算MSN慰問好朋友既我, 卻無用地落淚..... 反而要好朋友叫我唔好咁! 我真真無用!!!


 


呀"PAUL" --- 想你定必已經係天主既身邊, 我會為你好好禱告!! 下星期, 我會盡力收起我既淚水, 用我既笑容去送別你!! 祝一路好走!! 永遠懷念您!!!!


 


 


1 則留言:

  1. 節哀順變!
    [版主回覆05/19/2010 13:15:00]待我既好朋友多謝你!

    回覆刪除