2010年5月3日 星期一

又一trip

擒日中午回歸香港喇..... 勁掛住我個honey, 所以一到步, 小妹即刻去會mpp!!


 


查實小妹上星期返過黎香港兩日, (不過日日都要見客, 又要帶客出去開會... 又忙又攰, 根本提唔起勁寫blog.... ) 或者mpp都係一樣咁掛住我, 傻佬係我上星期返黎個日, 突然走黎接我... 呢個mpp, 有時好大男人, 不過有時都幾sweet.... 


 


今次出trip好順利, 雖然有d辛苦, 不過好在有可愛助手同行, 辛苦得黎都幾開心.... 因為我地兩個咩野都可以笑一餐, 寓工作於娛樂嘛..... 可愛助手好幫得我手, 減輕左我唔少工作, 真係辛苦哂~~~


 


check-in上房後, 可愛助手好鬼忙, 不斷係房內走黎走去, 見佢走黎走去好鬼得意咁, 無聊下偷影佢, funny~~


 


可愛助手一時係書檯出現.....



 


一時佢係床邊出現.....



 


一時佢又會係電視櫃附近出現.... 哈哈哈哈~~~



 


比可愛助手發現我偷影.... 行動失敗左.... (爆笑呀~~)



 


可愛助手最精靈既一刻... 就係每朝食早餐個時, 呢個成200幾300蚊既buffet勁得呀... 我出trip前減左既幾磅就係因為咁而返哂黎呀...



 


黎緊可能又有一個trip..... 無奈..... 真真無奈.....


 


 


1 則留言:

  1. 嘩!我覺得出trip都幾好玩呀!
    食住都唔使自己俾錢,爽呀!
    [版主回覆05/04/2010 13:50:00]一時時啦, 有時出trip好鬼慘gar.... 所以有時唯有要"阿Q"一d.....

    回覆刪除