2010年5月10日 星期一

單拖寧波之旅 - 6-8 MAY 2010

今次出差係好急趕情況下決定, 老闆一confirm, 秘書就即book酒店同機票, 小妹第二日就要出發... 時間太急, book唔到港龍, 要撘MU機 ............(勁無奈!!)


話說出差前一晚, 小妹因小事同mpp鬧意見.... 或者係因為咁, 攪到自己好唔開心咁出差....


晨早一個人去機場..... lonely!!! (好在有小熊陪住我....)



 


晨早一個人check-in......  lonely!!!


晨早一個人食早餐..................  lonely!!!


晨早一個人上機........................  lonely!!!  lonely!!!  lonely!!!


 


班機起飛後, 小妹第一次遇上"超密集式"氣流.... 真係好驚..... 超掛住我個mpp!!!!!  小妹望住個天, 心入面不斷禱告..... 最後當然係安全到埗, 感恩感恩!!!!


 


到達寧波後, 接待既公司好客氣, 仲有個牌歡迎我添.... (好虛榮呀~~~~ 哈哈~~ )



 


做完正經事後, 佢地帶我去食飯... 寧波人食飯同香港唔同, 佢地唔會坐係到睇餐牌, 佢地會去親自到樓下點菜區點菜......




 


小妹今次黎寧波入住HOWARD JOHNSON PLAZA NINGBO, 呢間酒店好得, deluxe king size bed連早餐唔使RMB700一晚!!




 


酒店好貼心咁送上生果同禮包比我... 服務真係一流!!



 


第二朝晨上起身, 天氣唔錯!



 


第二日完成工作後, 小妹無同接待既人食飯, 因為第二朝要坐早機離開, 所以小妹係房order room service.... 呢個京都排骨飯超超超好味呀 RMB53 + 15%!




 


 


LAST一日, 晨早5點幾起身, 然後打的去機場, 返到香港時只係早上十點幾..... 見到mpp晨早都黎接我機... 小妹當時真係忍唔住開心到笑左出黎...... 個剎那就知道所有事都係小事, 有mpp係身邊就開心喇~~~


 


單拖寧波之旅可謂有驚無險, 出差後既感想係自己好無安全感, 而且思想上仍然未長大!!!! 不過為左生活, 自己更唔想做既野, 都要硬著頭皮做好佢!! 唔知呢d係咪叫香港人既精神呢, 嘻嘻~~


沒有留言:

張貼留言