2013年2月18日 星期一

蛇年快樂

一年放左9日假, 擒日終於要返工了 !!

日日痴實mpp, 周圍去, 周圍食, 眨下眼就過左9日... 實在唔係好想返工  >.<

上星期多姿多彩~~

年三十晚
嫂嫂生日請食飯, 豪食當然唔少得鮑魚花膠啦 :)







  年初一
做左林家新抱, 年初一例必係男家過, 幫奶奶招呼親朋戚友.



年初二
乖乖女既我緊要返娘家同爸爸媽媽拜年啦, 做批發既嫂嫂係新年前送了一d衫比我地三姊妹, 無想過係年初二同二家姐同時穿上一年同款既藍色毛毛外套, "劉家TWINS"又黎喇, 哈哈~~

 

年初三
同mpp去左睇big four演唱會, 情人節前夕, mpp買左支好閃既玫瑰花比我, 多謝老公




年初四
情人節當日, mpp要返工開年, 派利是比d員工, 小妹就係屋企乖乖等老公, 晚上去食日本野!




新年呢幾日假期發生了少少事情, mpp對我講既說話實在太感動了!!!!   感恩我有一個體量我, 欣賞我, 尊重我, 愛護我既老公, 永遠愛你mpp




 

沒有留言:

張貼留言