2013年2月6日 星期三

Annual lunch

又一年了, 以往公司會攪annual dinner, 但今年玩慳家, 所以只有annual lunch !


話雖如此, 個annual lunch一d都唔失禮, 係Harbour Grand攪, 仲要係41/F, 有個無敵sea view!



四邊sea view, 正!!











 





我地公司只係book Semi-Buffet lunch, 即係要order main course, 其他就以buffet形式!


lunch黎講, 冷盤區已經算好多野食, 足以食飽我..... ^^


甜品區, 款式唔算好多, 但每樣都好yummy !!








 


main course 我 order左牛扒



賣相一流.... 可惜牛扒太"鞋", 唔多好食 >.<




擒日有抽獎, 不過一向無抽獎運既我, 一如以往.... 都係得個細獎....... 不過小妹一d都無唔開心, 因為我知道我自己已經好幸運, 好幸福了 :)

沒有留言:

張貼留言