2012年1月19日 星期四

我們的婚禮 @ 婚紗篇 (Part 2)

行禮過後, 我地既婚禮cocktail隨即展開 !!

台上有我同mpp既backdrop, 咁靚既環境下, 當然要同d sisters影番張相啦 :)




查實小妹無嘜相係手, 攝影師d相要過年後先有, 所以遲d再post相吧!!


全程1.5小時註冊加cocktail好趕急下順利完結, 都唔明點解d人可以係原有1小時內完成註冊加cocktail??  小妹已經加長半小時, 比多$5000... 但都要趕先可以完成 ??!!??


除左時間係d有趕之外, 小妹真係好滿意我地既婚禮.... 而家就同大家分享吓...


** 我地既簽名冊位置, 配上小妹精心設計既花花簽名筆, 絕配呀, 哈哈~~ 


 



** 玻璃教堂外有我同mpp既油畫, 我晝架同我地幅油畫都係金色, 絕配呀, 哈哈~~ 



** 玻璃教堂門口有welcome board, 小妹好滿意~~


** 玻璃教堂外仲有我地既banner, good good good呀~~



** cocktail內既deco.好靚呢~~





呢排好忙, 好忙... 要過年後至再寫blog, 預祝大家龍年新年快樂!!!

2 則留言:

  1. 我都祝林生林太龍年快樂!身體健康!工作順利!甜蜜幸福!美滿溫馨!天父保守你們一家!!
    [版主回覆02/21/2012 15:40:45]多謝你既祝福, 新一年都祝你身體健康, 事事順利 !!!

    回覆刪除
  2. 新年快樂,心想事成,身體健康,步步高陞,萬事如意,財源滾滾!

    回覆刪除