2012年1月17日 星期二

我們的婚禮 @ 掛篇

結婚前一晚, 靚靚二家姐陪我返媽咪屋企瞓, 當晚小妹唔理其他人, 約12點就上床, 希望有充足睡眠做個靚靚新娘... 但我呢個超超超緊張既人又點會瞓得著吖, 結果全晚眼光光到天光 >.<

由於mpp 8:15am黎接新娘, 我約左個MUA同伴娘6:15am到我屋企, 姊妹們就分別係7點左右到達!

好左媽咪屋企有張大餐檯, 可以比MUA做臨時化妝檯, 而小妹N年前係舊公司抽獎得黎既化妝箱亦大派用場, 即時變身做化妝鏡, 哈哈~~



MUA技術好好, 知道小妹前額高兼唔夠頭髮, 加左d假髮後, 突然多左好多好多頭髮, good good good呀~~


訂花球既舖頭好好, 送比我既鮮花好靚, 好多都係外國進口~~



MUA - Maggie好快手就幫我化好個掛妝, 小妹非常非常滿意呢, 真係多謝Maggie!!


伴娘同姊妹們都換好衫, 化好妝, 呢張5美圖好靚, 真心多謝我d sisters, I love you all~~


 
好鐘意呢件掛, 著左後, 人都young d~~




聽日再講婚紗look ^__^

1 則留言:

  1. 好靚喔!*8*
    [版主回覆01/19/2012 13:52:22]多謝你 ^^

    回覆刪除