2010年8月24日 星期二

心情低落

對於菲律賓事件, 近幾日心情都好低落, 每當睇到新聞報導有關團員既消息(特別係梁太時...), 眼淚實在忍唔住流出, 實在好替無辜遇害既香港人不值!!!


 


無能菲律賓既"特蠢部隊", 佢地有幾蠢!! 有幾慢!!! 有幾無能白痴!!!! 全香港係on live既新聞中我地都看得一清二楚!!! 全世界既人都可以透過衛星以至internet上見到!!!!


 


而家唔係要一命賠一命... 點解佢地竟然可以賴係傳媒影響個顛佬.... 到底佢地有無檢討:


1) 邊個係個顛佬面前捉走佢細佬....


2) 邊個無係中午時, 把握時機將個顛佬射低...


3) 邊個打爆個車軩觸怒個顛佬..


4) 邊個誤信個司機, 以為全車人死哂....


5) 去過菲律賓既人都知道, 有嘜可以加強快警察既手腳... 你地要錢可以出聲, 點解可以咁冷血, 莫視我地既性命.... 成件事好似叫班香港人係車上, 等個顛佬發顛而殺死佢地咁!!!!


 


不知所謂既一個國家, 不知所謂既一班領導人!!!! 如果不幸地再有同類事情發生, 睇怕佢地一樣係咁做, 莫視我地既寶貴生命!


 


菲律賓警察有幾不知所謂, 你地自己睇吓!!!!!! 我地香港人係車上死左八個, 你地仲敢笑笑口係車前照相!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^#$(*&@(#@#&)()@#&^&!



 


你唔好話我知你係警察, 正X街! 呢D簡直係人神共憤!!



 


強烈要求香港政府同菲律賓斷交!!!!!  可以斷交一年, 可以十年, 甚至一世!!!!


無賓賓, 我地可以用泰泰 同 印印!!


無呂宋芒, 我地中國大把地可以種大大個又甜又好味既芒果!!!


 


擒晚瞓覺前, 為一班遇害同受傷既香港人祈禱, 同時亦求主赦免同原諒我既怨氣... 因為實在忍無可忍, 不討不快!!!


3 則留言:

  1. 低能白痴就只有菲律賓警察呀!
    [版主回覆08/26/2010 13:15:00]無恥之國!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 仲笑住影相..................當架旅遊車係觀光景點....

    [版主回覆08/27/2010 12:10:00]不知所謂!!!

    回覆刪除
  3. 成班都低Q 能!!  係人睇到都忟!!
    [版主回覆08/27/2010 12:13:00]佢地唔可以叫"低Q能", 因為 "低Q能" 都仲可以話剩餘少少智慧!! 佢地係叫 "無能", "白痴", "不知所謂" !!!

    回覆刪除