2013年7月14日 星期日

喜 與 悲

上星期有一件唔開心既事發生左... 不過, 向來有阿Q精神既我, 已經自我安慰, 自我化解左呢年唔開心既事!!   好多時候好想去得到更多, 不過小妹明白上天已一早為我安排左我既命運, 所以我接受事實, 會以神為我安排既路而行!


今早有一件好開心既事, 一位親人係今日公報既香港中學文憑放榜得到好成績, 佢唔係最TOP個9位狀元, 不過佢既成績足以入讀HKU!!!  見佢父親係放榜前既壓力樣子, 今日真的替佢以及佢既女兒驕傲呀!! 

話時話, 香港入大學名額真係好少, 學生以及其父母既壓大真係好大好大.... 不過不論入唔入到大學, 人唔係只得一條出路, 正所謂行行出狀元, 希望所有學生都正面咁可以面對啦 !!

沒有留言:

張貼留言