2013年6月4日 星期二

Thai trip - 24/5/2013 to 27/5/2013 (Day 4 -- 泰開心之旅)

Thai trip - 24/5/2013 to 27/5/2013 (Day 4 -- 泰開心之旅)



last 一日了, 呢日原有計劃係去PLATINUM FASHION MALL掃貨, 然後去NANA食泰菜, 不過經過3日行程, 同埋泰式按摩後遺症致全身酸軟, 我同MPP決定放棄原有行程, 輕輕鬆鬆過埋呢半日


早上起來又食個早餐先 :)


食物依舊 !




上一晚係America Plaza 買林真香見到地下有triumph, 由於當時舖頭已關門, 第二朝mpp陪我去入貨


mpp趁我係triumph入貨時, 佢又走去林真香買多少少野食, 同埋再唱左d錢....
係America Plaza除左有林真香, triumph外, 仲有一間boots, last一日當然嘜都買啦, 哈哈


開心shopping左成個鐘後, 返酒店pack好行李後出發去機場~


呢箱林真香野食最後因為overload而上唔到機, 要hand carry >.<


機場入面勁有泰國色彩!


由於預多左時間驚會塞車, 我地好好彩一D都唔塞, 早左好多到達機場, 所以我地係機場入面搵左間泰國餐廳食飯!


黎泰國4日都無飲左椰青, MPP order既椰青借左比我影相


呢間餐廳既野食都幾好味 :)


我地坐 5pm機, lucky地我地又upgrade左去上層坐, 開心lucky完成4日旅程了


多謝觀看

沒有留言:

張貼留言