2012年5月2日 星期三

又一trip

 
小妹回來了 ~~


前前後後一個星期出差, 上星期回來同mpp過左個weekend後再北上, 擒晚終於完結左個成日trip返到香港!! 


第一round由(24/4/2012 to 27/4/2012), 同客人上左大陸4日, 我地先去深圳一間工廠參觀, 小妹最鐘意偷影人, 哈哈~~





呢個trip有開心事, 亦有唔開心事.... 不過真係感恩, 一切順利完成!!!!  結婚後出trip好唔慣, 肉麻d講句真係每日都好掛住mpp, 不過為左生活無辦法啦...... 


不過, 一個trip既結束, 另一個trip又好快開始....


五月中, 小妹會一個人去德國會合客人!!!  呢個trip令小妹心情好忐忑.....  一方面因為第一次以公幹名義出trip好開心同興奮.....  但另一方面又好擔心, 因為小心擔心唔知自己可唔可以handle到一個人去咁遠地方.....

有一個人更為我擔心, 我知mpp唔多想我去, 一來係我自己一個去, 二來因為只有我同個男客人...... 不過, 呢個確實係一個好機會, 可以放眼看世界!!!  老公, 你放心啦, 我會時時刻刻醒目d ga喇, 老婆心入面只會有一個mpp!!!  




沒有留言:

張貼留言