2012年5月27日 星期日

Nurmberg, Germany (16/5/2012 to 21/5/2012) Part 1

小妹又比mpp投訴, 佢話我實在太耐無update個blog, 令佢呢個忠實粉絲等得太耐喎 >.<




好好好.... 小妹會好努力update!!!



講返個trip, 小妹係上星期一(21/5)已平安返到香港, 星期二就攞左一日假休息!!


16/5/2012 (星期三), 小妹當日4點收工, 之後趕返屋企沖定涼, pack好哂所有行李後, mpp係6點半左右放工返到屋企後, 就同我一齊出機場!!

到達機場後, mpp陪我去check-in, 之後我地一齊食飯....  小妹都好唔捨得要離開個老公6日, 我知mpp更加唔捨得, 因為我一個人出trip, 所以佢好擔心我..... 不過唔捨得都唔辦法啦, 小妹要工作嘛.....  係時候小妹要入閘了, honey, 我都好掛住你呢!~ 


入閘後, 小妹既"孤單的一個人在途上"正式開始!!!

今次小妹工幹既地點係德國紐倫堡 (Nurmberg), 由於小妹係五月初先決定去, 當時好多酒店同機位已經full哂, 公司秘書小姐幫我攪左好耐先攪掂哂, 真係唔該哂 :)

 紐倫堡無直航機, 秘書小姐幫我book既機位, 咁啱book正我同mpp honeymoon既航線!!  (去程坐KLM去AMSTERDAM, 回程坐AIR FRANCE由PARIS返) , 所以呢個trip好有honeymoon feel, 可惜mpp唔係我身邊


上機了~~




飛機準時起機, 約十二點左右就食晚餐, 我食呢個係spicy chicken, KLM既飛機餐保持水準, 唔錯唔錯~~





平時係香港慣左十點半左右要瞓覺既我, 食飽飯收餐後已經差唔多成一點, 小妹帶定長途機必備既吹氣枕覺覺豬, 有吹氣枕真係好瞓d!!

一向睡眠質素極差既我, 瞓到香港時間4點幾就醒左...


呢個時候, 咁啱有雪榚食 (瞓到朦朦朧朧, 所以影相都影到朦查查咁, 哈哈)




食完雪榚後又瞓左一陣, 之後又食早餐食~


搭左11個半鐘頭既飛機, 班機係歐洲時間早上4:30左右降落(即香港時間早上10:30), 比原定時間早左成半個鐘, 到達荷蘭時個天都仲未光 >.<




小妹要係AMSTERDAM機場轉機, 不過班機8AM至起飛!!!  小妹係荷蘭有成4個鐘行.... >.<  晨早4點半既阿姆斯特丹機場好似好寧靜....



查實呢度一D都唔靜, 一早好多商店已經開哂門, 入左呢間SHOP好想買件波衫比老公, 不過因為驚比佢話"side"錢, 所以無買到.....



之後去行d我鐘意既野....  Jamie Oliver係英國超出名, 估唔到係荷蘭有佢既名牌產品賣!!



 

荷蘭既國花係鬱金香, 機場入面都有鬱金香賣!!






一個人唔經唔覺就行左差唔多兩個幾鐘, 6點半左右太陽伯伯終於出來了~~


晨光初現荷蘭機場!!


一個人無聊自拍, 嘩))))) 小妹對黑眼圈嚇死人呀))))))))))))))))))))))))))))))))





原定早上8點起飛既航機delay, 小妹係候機室又等多半個鐘, 最終係8:35am起飛, 離開荷蘭去我既目的地 -- Nurmberg!!



由荷蘭去Nurmberg只需一個鐘, 早上有牛肉飽同朱古力酥食!!




由香港出發, 前前後後係22個鐘後, 小妹係9:35am(歐洲時間), 終於到達鈕倫堡了!!!


(待續....)

沒有留言:

張貼留言