2011年4月17日 星期日

伴娘裙

黎緊呢半個月好忙, 不幸地呢兩個星期既所有公眾假期都將會同客人一齊係渡過, 陪唔到mpp....


 


趁上星期有時間, 打算先睇定d伴娘姊妹裙, 待六月左右先confirm! 由於姊妹們唔得閒, 所以上星期六, 先同伴娘去尖沙咀百利睇裙款!


 


好耐都無行過百利, 以前主要賣d型人衫, 家下成個mini金都咁, 有八成舖都係結婚用品既舖頭!


 


小妹首選係租裙, 坦白講, 我覺得伴娘裙同姊妹裙都無必要去買!  因為紀念性唔係好大, 而且番著機會又細!! 不過, 若果租/買價錢差唔多, 而姊妹們勁鐘意, 咁我唔介意比多少少錢, 哈哈~~


 


幸運地, 我地行左一層樓, 已經見到一間唔錯既舖頭!!  舖頭既裙款可租可買, 老闆娘Flora都好nice, 佢知道伴娘身型好slim好高, 所以特別介紹左d裙款比伴娘試.... ...  其中一條單肩款伴娘著得好靚... 不過, 我唔記得影相... 


 


上網download左類似既款式.... 米白色單肩長裙 (伴娘租個件前面無扣同閃片)



前面條單肩會帶到後面, 個款都幾靚!



 


 


查實我地一心都係咁住行哂成個場先算... 不過, 見同老闆娘都傾得吓, 而且佢又平左少少比我, 而且仲肯包埋毛毛披肩!!  (原本每條裙只包一條薄紗披肩, 由於小妹十二月結婚, 唔想凍親我班姊妹們, 所以小妹堅持一定要有毛毛披肩!!)  最終, 係姊妹們未到底下, 我.... 已經落左單book左伴娘+姊妹裙.... 嘻嘻~~


 


Forever make up


百利一樓


長裙租: $350 (原價)


短裙租: $350 (原價)


原本租3日2夜, Flora好好, 話早多一兩日攞衫都無問題!


 


 


百利d裙有平有貴, 睇過人地係blog分享, 部份新娘子係百利租買裙都有唔愉快既經歷.... 我租裙既價錢屬中等, 希望一分錢一分貨, 一切順順利利!!!


沒有留言:

張貼留言