2010年10月6日 星期三

十卜.... 十卜....

不經不覺寫左成三年blog.....


 


寫blog原本只為一個mpp而寫, mpp係呢個blog既精神領袖, 佢每日都會睇!!!! 而mpp仲身兼幕後監察員, 因為成日比佢發現我既錯字!


 


無想過身邊既朋友仔都支持留意我個blog, 亦無想過會係度認識到朋友! 


 


偶然仲會有一d驚喜... 好似....


1) 舊同事個老公仔上兩個月突然send左個e-mail比我, 全英文兼N咁多個字...... 哈~~ 無想過佢居然睇哂我個blog入面既內容, 然後逐個大point比comment我.... 牛仔, 我超超超感動呀!!!!!!!!


 


2) 係呢度識到另一個blogger "雀后", 無想過同佢既舊曆生日係同一日.. 好有緣呢!!


 


3) 早兩日寫有關香水膏篇blog, 擒日係公司, 某可愛同事突然走黎問我盒香水膏有咩野味道..... 我問: "你點知我買左呀???" ........... 哈~~ 原本佢耐唔耐都會睇我既blog, Surprise)))))))))))))))


 


4) 擒晚放工仲橋!!!!  過馬路時突然比人截停... 原本係我個舊同事!! 佢突然問我: "睇吓你d指甲!"..... 我問: "咩呀??""................ 原本佢都有睇我個blog, 知道我呢期鐘意油指甲.... 佢仲懶叻話: "我知你就黎好事近添!".... 哈~~ 多謝哂!!!!


 


 


再次多謝哂所有朋友仔, 多謝你地既十卜呀!!!


1 則留言:

  1. 我哋有緣咪係網絡上遇到囉!
    [版主回覆10/08/2010 13:28:00]係呀, 我地真係好有緣呀!

    回覆刪除