2013年5月29日 星期三

Thai trip - 24/5/2013 to 27/5/2013 (Day 1 -- 泰開心之旅)

小妹旅行回來了 ^^


成日比mpp話我懶唔寫blog, 小妹要努力d先得  >.<


24/5/2013 (Friday) - DAY 1

當日搭OX 8點機, 晨早4點起床, 5點出發搭機場巴士去機場....


到機場check-in後, 係翠華食個早餐至上機!  開心興奮既我, 早一晚例牌瞓唔著... 個樣好殘呢 =[




指定動作, yeah!!



OX飛機餐味道一般!






我地upgrade上左上層坐, 坐位勁寬敞, 而且坐位唔多無咁嘈, 正呀!






到達bangkok後, 係機場換左少少錢, 機場個exchange rate好差, 只有3.43 !



機場換d錢除左要黎搭的士外, 仲有買sim card, 299baht有一星期無限上網!


welcome to Thailand



d人成日話泰國的士司機好差, 成日兜路, 我同mpp好好彩, 兩程都遇到好司機, 半個鐘到達酒店! 

我地住MUSE HOTEL, 呢間酒店開左兩年左右, check-in時有welcome drink


小妹係香港send左e-mail比酒店, 免費upgrade左房, 房間好大.....


好sweet呢









房間望既view


林生林太準備出發了


熱爆天氣 35-40度


第一站即去super rich唱錢, 個rate好好, 有3.83!



唱錢後, 即去水門食雞飯







40baht一個雞飯, 超抵呀, 不過呢度無冷氣, 小妹真的快中暑了



有錢揸手, 又食飽飽後, 搭BTS去我地既目的地!  無講大話, 快中暑既我塊面紅到嚇親mpp... so hot hot hot hot呀~~


BTS TICKER!



我地酒店係CHIT LOM 站, LEYANA係THONG LO, 不過呢間spa唔近BTS, 佢地安排左架車係THONG LO附近等我地!



到達了~~


環境唔錯呢~~


welcome drink


我地間房






我地做左個ASIAN BLEND AYURVEDIC RETREAT,  B3350 / 180 min. 好舒服, 下次一定會再幫襯!!! 
spa後有甜品送



做完spa後, 返CHIT LOM食法國菜, 小妹幾年前係香港食過呢間C'EST BON, 不過香港已經執哂了, 得番泰國有!

原本book左7點, 不過我地6點半左右已經到左, 當時無嘜人, mpp好似包左個場比我咁






9 courses, yummy yummy~~





晚飯後去左BIG C 同 BOOTS買野, 開心既一天!






待績....



沒有留言:

張貼留言